loading...

مطالب آموزشی علمی و فناوری

الهام بازدید : 55 سه شنبه 14 تیر 1401 نظرات (0)

لاراول چیست؟

لاراول یک چارچوب وب PHP منبع باز است که توسط Taylor Otwell به عنوان تلاشی برای ارائه یک جایگزین پیشرفته تر برای چارچوب CodeIgniter توسعه و نگهداری می شود. الگوهای معماری آن عمدتا بر اساس سیمفونی است.

این فریم ورک پس از انتشار نسخه 3 که شامل ویژگی هایی مانند Command Line Interface به نام Artisan، پشتیبانی از سیستم پایگاه داده و مهاجرت بود، محبوبیت بیشتری به دست آورد. همچنین یک سیستم بسته بندی به نام باندل معرفی کرد.

اولین نسخه پایدار لاراول در ژوئن 2011 منتشر شد. نسخه پایدار فعلی - 5.6، در فوریه 2018، نسخه 5.7 در سپتامبر 2018، نسخه 5.8 در فوریه 2019، نسخه 7 در مارس 2020 و نسخه 9 در فوریه 2022 منتشر شد. ، توسعه دهندگان لاراول از جمله برنامه نویسان پر تقاضا هستند.

آموزش لاراول

الهام بازدید : 51 سه شنبه 14 تیر 1401 نظرات (0)

 یک الگوریتم هوش مصنوعی قادر است وقوع جرم را از یک هفته قبل از آن پیش‌بینی نماید. این الگوریتم توسط دانشگاه شیکاگو طراحی شده و گفته می‌شود دقتی 90 درصدی دارد.

الهام بازدید : 49 دوشنبه 13 تیر 1401 نظرات (0)

 ساختن ماهواره‌ها و اتصال آنها به هم کار راحتی نبوده اما به نظر می‌آید دانشمندان به دنبال استاندارد سازی ساخت ماهواره‌ها و اتصال فضاپیماها به یکدیگر از طریق ایجاد یک استاندارد واحد مانند استاندارد USB هستند. با ادامه این مطلب از وبلاگ شهر سخت افزار همراه ما باشید. 

الهام بازدید : 37 یکشنبه 22 خرداد 1401 نظرات (0)

 Flutter یک کیت توسعه نرم افزاری بین پلتفرمی (SDK) برای ایجاد برنامه های کاربردی تلفن همراه است. همچنین به آن «چارچوب UI» نیز گفته می‌شود - مجموعه‌ای از عناصر رابط کاربری، که شامل یک برنامه هستند و می‌توانند در طول توسعه شخصی‌سازی شوند. فلاتر روی زبان برنامه نویسی دارت اجرا می شود. از آنجایی که کراس پلتفرم است، از یک پایه کد واحد برای ایجاد اپلیکیشن برای وب، اندروید و iOS استفاده می شود.

الهام بازدید : 40 شنبه 17 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

آیکون ها پیکتوگرام های کوچکی هستند که تقریباً در هر برنامه ای پیدا خواهید کرد. آنها به ما کمک می کنند فضای صفحه نمایش را ذخیره کنیم، ارتباط موثری برقرار کنیم و تعامل با یک محصول را سرگرم کننده تر کنیم.

الهام بازدید : 45 سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از برنا، سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور درباره نحوه ردیابی تلفن همراه بعد از سرقت، اظهار کرد: هموطنان تلفن همراه چند میلیونی را خریداری می‌کنند اما از قابلیت‌های آن اطلاعی ندارند.

الهام بازدید : 39 یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

هنگامی که آفات وارد فرش و اثاثیه شما می شوند، می توانند مخرب باشند، بیماری را گسترش دهند، باعث آلرژی و استرس غیر ضروری شوند. علاوه بر این که فرش و مبلمان خود را در سطح بالایی از بهداشت نگه دارید، تمیز کردن مکرر و حرفه ای می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر آفات عمل کند. در مواردی که هجوم قبلاً رخ داده است، استفاده از خدمات قالیشویی ها مثلا قالیشویی در تهران، قالیشویی در مشهد، قالیشویی در اصفهان و ... تماس بگیرید و برای رفع این مشکل اقدام کنید.

الهام بازدید : 34 شنبه 22 آبان 1400 نظرات (0)

بسیاری از افرادی که با دندان درد شدید به دندان پزشکی مراجعه می کنند، نمی دانند که آیا دندان پوسیده شان باید کشیده شود یا نه و آیا گذاشتن ایمپلنت دندانی ضروری است؟ بسیاری از افرادی که با دندان درد شدید به دندان پزشکی مراجعه می کنند، نمی دانند که آیا دندان پوسیده شان باید کشیده شود یا نه و آیا گذاشتن ایمپلنت دندانی ضروری است؟ با پیشرفت دندان پزشکی کشیدن دندان راه حل درمانی نیست، بلکه دندان پزشک از روش های مختلفی مانند پرکردن دندان پوسیده وعصب کشی برای درمان آن استفاده می کند زیرا باقی ماندن دندان آسیب دیده در دهان می تواند مشکلات جدی برای سایر دندان ها ایجاد کند. ادامه مطلب را در این باره مطالعه کنید:

الهام بازدید : 43 یکشنبه 07 شهریور 1400 نظرات (0)

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه این کمیسیون با وزیر ارتباطات بر لزوم تقویت جستجوگر ملی و پیام رسان‌های بومی تاکید و اشاره شد در حال حاضر اندروید ایرانی بر روی برخی گوشی‌ها فعال است. با این قسمت از آموزش اندروید همراه ما باشید.

اندروید ایرانی بر روی برخی گوشی ها فعال شد

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 1,692
  • بازدید کلی : 6,152